شاخه ها

  •  

پرفروش ترین محصولات

محصولات گالری فلورانس

در صفحه
نمایش 61 - 80 از 99 آیتم
  • لیوان سه تایی گودمورنینگ
    246,000 تومان موجود نیست
    لیوان سه تایی گودمورنینگ در یک پکیج سه عددی به شما علاقه مندان ارائه می شود . سایز لیوان های فوق کوچک می باشد . 
  • بانکه سه تایی لومینارک
    259,000 تومان موجود نیست
    بانکه سه تایی لومینارک در سه سایز مختلف می باشد که می توانید برای نگهداری حبوبات و یا انواع چای ، قهوه ، اسپند ، ادویه ، لیموعمانی و ... از آن ها استفاده کنید . 
  • موکاپات شش کاپی رنگی
    317,900 تومان موجود نیست
    موکاپات شش کاپی رنگی در سه رنگ مشکی ، قرمز و آبی قابل ارائه به دوستان عزیز والویی می باشد . 
  • ست سه تایی جامایعی با سینی
    137,200 تومان موجود نیست
    ست سه تایی جامایعی با سینی  یک پکیج عالی و بینظیر برای خانه و آشپزخانه شما می باشد .  این پکیج شامل اقلام ذیل است :جا صابون مایع  شیشه ای جا مایع ظرفشویی اسپری سینی چوبیجنس ست فوق شیشه ای بوده و برچسب های روی شیشه ها کاملا ضدآب و مقاوم هستند . این پکیج در دو رنگ بندی سفید و مشکی قابل ارائه به شما عزیزان می باشد . 
  • دستمال آشپزخانه تکست
    27,500 تومان موجود نیست
    دستمال آشپزخانه تکست دارای ابعاد 45 در 30 سانتی متر می باشد . این دستمال برای دیزاین و استفاده دکوری در قسمتی از آشپزخانه شما بسیار کاربردی است . این دستمال دارای طرح های مختلفی می باشد که می توانید به صورت متغییر آن را متناسب با سلیقتان استفاده کنید . 
  • دیس لازانیا مستطیل
    267,500 تومان موجود نیست
    دیس لازانیا مستطیل محصولی بسیار باکیفیت از چینی زرین دارای ابعاد 26*38 سانتی متر می باشد . این محصول مستطیل شکل است و برای پخت و سرو لازانیا می توانید از آن استفاده کنید . 
  • ست صبحانه خوری دسته چوبی
    185,000 تومان موجود نیست
    ست صبحانه خوری دسته چوبی با استند ، یک ست فوق العاده مینیمال و زیبا است که دارای ۴ کارد و چنگال و ساطور کوچک برای سرو اقلام و قطعات صبحانه از جمله پنیر و نان و کیک است . این کار بسیار زیباست و بی شک جای آن در آشپزخانه شما خالی است . 
  • ماگ استوانه ای طرح مرمر
    142,000 تومان موجود نیست
    ماگ استوانه ای طرح مرمر دارای دو رنگ بندی و دو نوشته مختلف می باشد که می توانید متناسب با سلیقتان یکی از آن ها را برگزینید . دو رنگ بندی کلی این محصول : صورتی MR و  طوسی MRS می باشد . 
  • ماگ خمره ای طرح مرمر
    139,700 تومان موجود نیست
    ماگ خمره ای طرح مرمر در دو رنگ بندی طوسی و صورتی با دو نوشته مختلف آماده ارايه به شما کاربران گرامی می باشد که می توانید متناسب با سلیقتان یکی از آن ها را برگزینید . طرح بندی های این محصول : صورتی mrs و طوسی mr می باشد . 
  • استند آشپزخانه رومیزی دوطبقه
    126,000 تومان موجود نیست
    استند آشپزخانه رومیزی سفید دو طبقه استند دو طبقه فلزی مناسب روی کابینت جهت پاسماوری مناسب جهت دکوری و چیدمان لوازم آشپزخانه
  • ست هفت سین مسی
    455,000 تومان موجود نیست
    عید نوروز یکی از اعیاد باستانی ایران است که همه ساله به مناسبت این عید سفره هفت سین میچینیم . این سفره از گردهم آوردن و انتخابِ هفت چیز از موارد مقابل است: سیب، سنجد، سماق، سیر، سرکه، سبزه (دانه‌های گندم و امثال آن که قبلاً در بشقابی کاشته و سبز کرده‌اند)، سکه، سمنو و سنبل. ست هفت سین مسی یک ست اصیل و زیباست که می توانید برای چیدمان سفره ی هفت سین از آن...
  • دستمال آویز دار تکست
    45,000 تومان موجود نیست
    دستمال آویز دار تکست دارای دو نوشته ی مختلف و یک آویز چوبی برای آویزان کردن در آشپزخانه شما می باشد . طول میله ی چوبی آن 37 سانتی متر و ارتفاع پارچه ۴۰ سانتی متر می باشد . این دستمال بسیار زیباست و می تواند به دیزاین هرچه بهتر محیط شما کمک کند . 
  • ست هفت سین شیشه ای سبز
    195,000 تومان موجود نیست
    عید نوروز یکی از اعیاد باستانی ایران است که همه ساله به مناسبت این عید سفره هفت سین میچینیم . این سفره از گردهم آوردن و انتخابِ هفت چیز از موارد مقابل است: سیب، سنجد، سماق، سیر، سرکه، سبزه (دانه‌های گندم و امثال آن که قبلاً در بشقابی کاشته و سبز کرده‌اند)، سکه، سمنو و سنبل. ست هفت سین شیشه ای سبز یک ست اصیل و زیباست که می توانید برای چیدمان سفره ی هفت سین...
  • لیوان پیرکس گودمورنینگ
    142,000 تومان موجود نیست
    لیوان پیرکس گودمورنینگ با استایل مربع در دو سایز کوچک و بزرگ یکی از جدیدترین لیوان های گودمورنینگ است که برای سرو و نوشیدن انواع مایعات در وعده ی صبحانه می توانید از آن بهره ببرید . ابعاد سایز کوچک و بزرگ به شرح ذیل است : لیوان پیرکس گودمورنینگ بزرگ دارای ارتفاع 13.5 و دهانه مربع آن 6 سانتی متر می باشد .  لیوان پیرکس گودمورنینگ کوچک دارای ارتفاع 9 و دهانه...
  • تقویم رومیزی
    163,900 تومان موجود نیست
    تقویم رومیزی 1401 در رنگ بندی های متنوع یک کار جدید برای شروع سال می باشد که می توانید بر روی میزتان آن را قرار دهیم و روز و ماه را دستی تغییر دهید . تقویم رومیزی دارای ارتفاع 19 و طول 13 سانتی متر می باشد . 
  • ست چوبی والویی
    555,000 تومان موجود نیست
    ست چوبی والویی متشکل از یک نردبان چوبی ، دستمال آشپزخانه ، روم اسپری ، شمع نوتلا و سینی چوبی است . 
  • دیوارکوب بامبو
    686,500 تومان موجود نیست
    دیوارکوب بامبو یک محصول تزیینی زیبا متشکل از چهار دیوارکوب دایره ای شکل است که می توانید بر روی دیوار نصب کنید و لذت ببرید . 
  • جا نسکافه ای فلزی
    56,200 تومان موجود نیست
    جانسکافه ای فلزی یک لیوان فلزی دسته دار تزیینی است که دارای ارتفاع 12 و قطر دهانه ی 10 سانتی متر می باشد . این محصول در سه رنگ بندی طلایی ، نقره ای و مشکی موجود می باشد و می توانید برای نگهداری انواع نسکافه و کاپوچینو از آن استفاده کنید . جنس بدنه این کار بسیار مرغوب و باکیفیت است .
  • قوری پیرکس
    315,000 تومان موجود نیست
    قوری پیرکس درب دار دارای دو سایز 800 و 1200 میلی لیتری می باشد . سایز قوری پیرکس کوچک معادل قطر 10 و ارتفاع 14 و سایز قوری پیرکس بزرگ معادل قطر 10 و ارتفاع 19 سانتی متر می باشد .
  • نی شیشه ای پکیج شش عددی
    24,000 تومان موجود نیست
    نی شیشه ای پکیج شش عددی برای نوشیدن شربت و نوشیدنی قابل استفاده است . بر روی این نی ها اکسسوزی های تزیینی چسبیده شده که بر زیبایی آن افزوده است . 
نمایش 61 - 80 از 99 آیتم

کد QR

منو