شاخه ها

  •  

پرفروش ترین محصولات

حمام 

در صفحه
نمایش 21 - 25 از 25 آیتم
  • صابون مینی دونات شیشه ای
    90,000 تومان موجود نیست
    صابون مینی دونات شیشه ای دارای طرح و رنگ بندی های مختلفی است که می توانید برای تزیین سرویس بهداشتی و حمام خانه تان از آن ها استفاده کنید . 
  • پکیج لیدی
    530,000 تومان موجود نیست
    محتویات :براش مخصوص شستشو قلمو تونر کاملا گیاهی صورت بالم لب آیس بال مخصوص ماساژ نمک حمام پیله ابریشم صابون شیباتر براش شستشو صورت سیلیکونی اسفنجی
  • پکیج دریا
    555,000 تومان موجود نیست
    محتویات :ماسک جلبک و برنج (جوانساز و روشن کننده دور چشم) نمک حمام پیله ابریشم آیس بال مخصوص ماساژ صورت پد سیلیکونی شستشو براش براش سیلیکونی ویبره دار با باطری
  • تابلو نشانگر حمام و سرویس بهداشتی
    78,000 تومان موجود نیست
    قاب چوبی مربعی با پس زمینه سفید و مشکی با طرح توالت فرنگی و وان حمام نصب بر روی درب دستشویی و حمام ابعاد : 15.5 * 15.5 سانتیمتر
  • لیف سیلیکونی دوطرفه
    78,000 تومان موجود نیست
    دارای 2 دستگیره جهت شستشوی پشت بدن  دارای پرز های سیلیکونی بلند جهت شستشوی بهتر  ساخته شده از مرغوبترین و انعطاف پذیرترین نوع سیلیکون  جنس : سیلیکون پزشکی و آنتی باکتریال  ، رنگ ثابت  قابل استفاده به عنوان ماساژور  در ارتفاع 59 سانتیمتر
نمایش 21 - 25 از 25 آیتم

لوازم حمام

سرویس بهداشتی و حمام، بخش بسیاری مهمی از خانه به شمار می‌رود و نظافت و چیدمان آن اهمیت زیادی دارد. حمام تنها محلی برای دوش گرفتن نیست و فعالیت‌های دیگری مانند اصلاح صورت، شستشوی لباس و... هم در این محل انجام می‌شود. علاوه بر این موارد، چیدمان درست و اصولی حمام می‌تواند فضا را برای ریلکسیشن و ایجاد حس آرامش پس از یک روز سخت کاری فراهم کند. استفاده از وسایل و لوازم مناسب در حمام هم به ایجاد این اتمسفر کمک خواهد کرد.

انواع لوازم حمام

· حوله: حوله انواع مختلفی از جمله دستی، تن‌پوش، استخری، پالتویی و... دارد. همچنین بسیاری از برندهای لوکس، ست حوله عروس و داماد با تزئینات ویژه هم تولید و به بازار عرضه کرده‌اند.
· لیف: علاوه بر مدل‌های قدیمی‌تر مانند کیسه، در حال حاضر انواع لیف سیلیکونی، برس‌های بامبوی بدن و لیف سلولزی و لیف دیواری هم مورداستفاده قرار می‌گیرد.
· ابزار حمام: برای نگهداری انواع ملزومات مانند شامپوها و صابون و لیف، نیاز به استفاده از انواع استند یا شلف دیواری است. همچنین انواع آینه، قفسه حمام، جاحوله‌ای، لگن و آویز حمام... هم در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.
. همچنین استفاده از  پکیج های روتین پوست بعد از حمام نیز بسیار هایز اهمیت هست که وبسایت والولند انواع پکیج ها را جهت خرید شما فراهم کرده است.ازجمله این پکیج ها میتوان به پکیج صابون سفیداب و پکیج نمک صابون و کوکتل و .. میتوان اشاره کرد .انواع صابونهای تزیینی نیز جهت تزیین محیط حمام و سرویس بهداشتی مناسب میباشند.

شما میتوانید انواع شلف دیواری و لیف سیلیکونی و نمک دیایی و پکیج پوستی و مایع دستشویی را از وبسایت والولند خریداری کنید .

کد QR

منو