کاتالوگ

فیلترهای فعال:
    موجودی

    شاخه ها

    •  

    پرفروش ترین محصولات

    آشپزخانه 

    در صفحه
    نمایش 341 - 360 از 492 آیتم
    • لیوان سه تایی گودمورنینگ
      246,000 تومان موجود نیست
      لیوان سه تایی گودمورنینگ در یک پکیج سه عددی به شما علاقه مندان ارائه می شود . سایز لیوان های فوق کوچک می باشد . 
    • بانکه سه تایی لومینارک
      259,000 تومان موجود نیست
      بانکه سه تایی لومینارک در سه سایز مختلف می باشد که می توانید برای نگهداری حبوبات و یا انواع چای ، قهوه ، اسپند ، ادویه ، لیموعمانی و ... از آن ها استفاده کنید . 
    • استند ماگ
      145,000 تومان موجود نیست
      استند ماگ دارای ارتفاع 35 سانتی متر و شش شاخه می باشد . این استند ماگ تولید شده از چوب طبیعی ترمو و رنگ طبیعی کاملا ضد آب است . اندازه کفه آن 9 در 15 سانتی متر جها استقرار مناسب تر می باشد .  می توانید این استند را در هر قسمتی از آشپزخانه و یا کافه بار خود قرار دهید و ماگ ها و لیوان های خود را بر روی آن قرار دهید . 
    • موکاپات شش کاپی رنگی
      317,900 تومان موجود نیست
      موکاپات شش کاپی رنگی در سه رنگ مشکی ، قرمز و آبی قابل ارائه به دوستان عزیز والویی می باشد . 
    • ست سه تایی جامایعی با سینی
      137,200 تومان موجود نیست
      ست سه تایی جامایعی با سینی  یک پکیج عالی و بینظیر برای خانه و آشپزخانه شما می باشد .  این پکیج شامل اقلام ذیل است :جا صابون مایع  شیشه ای جا مایع ظرفشویی اسپری سینی چوبیجنس ست فوق شیشه ای بوده و برچسب های روی شیشه ها کاملا ضدآب و مقاوم هستند . این پکیج در دو رنگ بندی سفید و مشکی قابل ارائه به شما عزیزان می باشد . 
    • دستمال آشپزخانه تکست
      27,500 تومان موجود نیست
      دستمال آشپزخانه تکست دارای ابعاد 45 در 30 سانتی متر می باشد . این دستمال برای دیزاین و استفاده دکوری در قسمتی از آشپزخانه شما بسیار کاربردی است . این دستمال دارای طرح های مختلفی می باشد که می توانید به صورت متغییر آن را متناسب با سلیقتان استفاده کنید . 
    • دیس لازانیا مستطیل
      267,500 تومان موجود نیست
      دیس لازانیا مستطیل محصولی بسیار باکیفیت از چینی زرین دارای ابعاد 26*38 سانتی متر می باشد . این محصول مستطیل شکل است و برای پخت و سرو لازانیا می توانید از آن استفاده کنید . 
    • ست صبحانه خوری دسته چوبی
      185,000 تومان موجود نیست
      ست صبحانه خوری دسته چوبی با استند ، یک ست فوق العاده مینیمال و زیبا است که دارای ۴ کارد و چنگال و ساطور کوچک برای سرو اقلام و قطعات صبحانه از جمله پنیر و نان و کیک است . این کار بسیار زیباست و بی شک جای آن در آشپزخانه شما خالی است . 
    • ماگ استوانه ای طرح مرمر
      142,000 تومان موجود نیست
      ماگ استوانه ای طرح مرمر دارای دو رنگ بندی و دو نوشته مختلف می باشد که می توانید متناسب با سلیقتان یکی از آن ها را برگزینید . دو رنگ بندی کلی این محصول : صورتی MR و  طوسی MRS می باشد . 
    • ماگ خمره ای طرح مرمر
      139,700 تومان موجود نیست
      ماگ خمره ای طرح مرمر در دو رنگ بندی طوسی و صورتی با دو نوشته مختلف آماده ارايه به شما کاربران گرامی می باشد که می توانید متناسب با سلیقتان یکی از آن ها را برگزینید . طرح بندی های این محصول : صورتی mrs و طوسی mr می باشد . 
    • استند آشپزخانه رومیزی دوطبقه
      126,000 تومان موجود نیست
      استند آشپزخانه رومیزی سفید دو طبقه استند دو طبقه فلزی مناسب روی کابینت جهت پاسماوری مناسب جهت دکوری و چیدمان لوازم آشپزخانه
    • دستمال آویز دار تکست
      45,000 تومان موجود نیست
      دستمال آویز دار تکست دارای دو نوشته ی مختلف و یک آویز چوبی برای آویزان کردن در آشپزخانه شما می باشد . طول میله ی چوبی آن 37 سانتی متر و ارتفاع پارچه ۴۰ سانتی متر می باشد . این دستمال بسیار زیباست و می تواند به دیزاین هرچه بهتر محیط شما کمک کند . 
    • لیوان پیرکس گودمورنینگ
      142,000 تومان موجود نیست
      لیوان پیرکس گودمورنینگ با استایل مربع در دو سایز کوچک و بزرگ یکی از جدیدترین لیوان های گودمورنینگ است که برای سرو و نوشیدن انواع مایعات در وعده ی صبحانه می توانید از آن بهره ببرید . ابعاد سایز کوچک و بزرگ به شرح ذیل است : لیوان پیرکس گودمورنینگ بزرگ دارای ارتفاع 13.5 و دهانه مربع آن 6 سانتی متر می باشد .  لیوان پیرکس گودمورنینگ کوچک دارای ارتفاع 9 و دهانه...
    • جا نسکافه ای فلزی
      56,200 تومان موجود نیست
      جانسکافه ای فلزی یک لیوان فلزی دسته دار تزیینی است که دارای ارتفاع 12 و قطر دهانه ی 10 سانتی متر می باشد . این محصول در سه رنگ بندی طلایی ، نقره ای و مشکی موجود می باشد و می توانید برای نگهداری انواع نسکافه و کاپوچینو از آن استفاده کنید . جنس بدنه این کار بسیار مرغوب و باکیفیت است .
    • سبد حصیری طرح ایکیا
      180,000 تومان موجود نیست
      سبد حصیری درجه یک بافته شده با مکرومه طرح ایکیا در دو سایزبندی بزرگ و کوچک موجود می باشد و می توانید برای نگهداری هر وسیله ای در گوشه ی خانه از آن استفاده کنید .  ابعاد سبد حصیری با مکرومه طرح ایکیا سایز بزرگ : قطر دهانه 30 و ارتفاع 40 سانتی متر ابعاد سبد حصیری با مکرومه طرح ایکیا سایز کوچک : قطر دهانه 26و ارتفاع 23 سانتی متر می باشد . 
    • قوری پیرکس
      315,000 تومان موجود نیست
      قوری پیرکس درب دار دارای دو سایز 800 و 1200 میلی لیتری می باشد . سایز قوری پیرکس کوچک معادل قطر 10 و ارتفاع 14 و سایز قوری پیرکس بزرگ معادل قطر 10 و ارتفاع 19 سانتی متر می باشد .
    • نی شیشه ای پکیج شش عددی
      24,000 تومان موجود نیست
      نی شیشه ای پکیج شش عددی برای نوشیدن شربت و نوشیدنی قابل استفاده است . بر روی این نی ها اکسسوزی های تزیینی چسبیده شده که بر زیبایی آن افزوده است . 
    • نی استیل قاشق دار پک شش عددی
      57,000 تومان موجود نیست
      نی استیل قاشق دار پک شش عددی یک محصول دوکاربرده است که هم قاشق می باشد و برای هم زدن شربت می توان از آن استفاده کرد و از نی ان نیز جهت نوشیدن استفاده کرد . 
    • پارچ سرامیکی طرح ایکیا
      109,000 تومان موجود نیست
      پارچ سرامیکی طرح ایکیا دارای ابعاد معادل قطر پایین 10 ، دهانه 8 و ارتفاع 19 سانتی متر می باشد . از این پارچ برای نگهداری گل و به صورت تزیینی می توانید استفاده کنید . پارچ سرامیکی طرح ایکیا دارای چهار طرح مختلف می باشد . 
    • جادستمال رولی چوبی
      89,000 تومان موجود نیست
      جادستمال رولی چوبی با ارتفاع 30 و قطر کف 15 سانتی متر می باشد که یک وسیله بسیار کاربردی و مهم در آشپزخانه می باشد .
    نمایش 341 - 360 از 492 آیتم

    کد QR

    منو