کاتالوگ

فیلترهای فعال:
    موجودی

    شاخه ها

    •  

    پرفروش ترین محصولات

    دکوری آشپزخانه 

    در صفحه
    نمایش 61 - 80 از 111 آیتم
    • بانکه سه تایی لومینارک
      259,000 تومان موجود نیست
      بانکه سه تایی لومینارک در سه سایز مختلف می باشد که می توانید برای نگهداری حبوبات و یا انواع چای ، قهوه ، اسپند ، ادویه ، لیموعمانی و ... از آن ها استفاده کنید . 
    • استند ماگ
      145,000 تومان موجود نیست
      استند ماگ دارای ارتفاع 35 سانتی متر و شش شاخه می باشد . این استند ماگ تولید شده از چوب طبیعی ترمو و رنگ طبیعی کاملا ضد آب است . اندازه کفه آن 9 در 15 سانتی متر جها استقرار مناسب تر می باشد .  می توانید این استند را در هر قسمتی از آشپزخانه و یا کافه بار خود قرار دهید و ماگ ها و لیوان های خود را بر روی آن قرار دهید . 
    • ست سه تایی جامایعی با سینی
      137,200 تومان موجود نیست
      ست سه تایی جامایعی با سینی  یک پکیج عالی و بینظیر برای خانه و آشپزخانه شما می باشد .  این پکیج شامل اقلام ذیل است :جا صابون مایع  شیشه ای جا مایع ظرفشویی اسپری سینی چوبیجنس ست فوق شیشه ای بوده و برچسب های روی شیشه ها کاملا ضدآب و مقاوم هستند . این پکیج در دو رنگ بندی سفید و مشکی قابل ارائه به شما عزیزان می باشد . 
    • دستمال آشپزخانه تکست
      27,500 تومان موجود نیست
      دستمال آشپزخانه تکست دارای ابعاد 45 در 30 سانتی متر می باشد . این دستمال برای دیزاین و استفاده دکوری در قسمتی از آشپزخانه شما بسیار کاربردی است . این دستمال دارای طرح های مختلفی می باشد که می توانید به صورت متغییر آن را متناسب با سلیقتان استفاده کنید . 
    • ست صبحانه خوری دسته چوبی
      185,000 تومان موجود نیست
      ست صبحانه خوری دسته چوبی با استند ، یک ست فوق العاده مینیمال و زیبا است که دارای ۴ کارد و چنگال و ساطور کوچک برای سرو اقلام و قطعات صبحانه از جمله پنیر و نان و کیک است . این کار بسیار زیباست و بی شک جای آن در آشپزخانه شما خالی است . 
    • استند آشپزخانه رومیزی دوطبقه
      126,000 تومان موجود نیست
      استند آشپزخانه رومیزی سفید دو طبقه استند دو طبقه فلزی مناسب روی کابینت جهت پاسماوری مناسب جهت دکوری و چیدمان لوازم آشپزخانه
    • دستمال آویز دار تکست
      45,000 تومان موجود نیست
      دستمال آویز دار تکست دارای دو نوشته ی مختلف و یک آویز چوبی برای آویزان کردن در آشپزخانه شما می باشد . طول میله ی چوبی آن 37 سانتی متر و ارتفاع پارچه ۴۰ سانتی متر می باشد . این دستمال بسیار زیباست و می تواند به دیزاین هرچه بهتر محیط شما کمک کند . 
    • جا نسکافه ای فلزی
      56,200 تومان موجود نیست
      جانسکافه ای فلزی یک لیوان فلزی دسته دار تزیینی است که دارای ارتفاع 12 و قطر دهانه ی 10 سانتی متر می باشد . این محصول در سه رنگ بندی طلایی ، نقره ای و مشکی موجود می باشد و می توانید برای نگهداری انواع نسکافه و کاپوچینو از آن استفاده کنید . جنس بدنه این کار بسیار مرغوب و باکیفیت است .
    • سبد حصیری طرح ایکیا
      180,000 تومان موجود نیست
      سبد حصیری درجه یک بافته شده با مکرومه طرح ایکیا در دو سایزبندی بزرگ و کوچک موجود می باشد و می توانید برای نگهداری هر وسیله ای در گوشه ی خانه از آن استفاده کنید .  ابعاد سبد حصیری با مکرومه طرح ایکیا سایز بزرگ : قطر دهانه 30 و ارتفاع 40 سانتی متر ابعاد سبد حصیری با مکرومه طرح ایکیا سایز کوچک : قطر دهانه 26و ارتفاع 23 سانتی متر می باشد . 
    • پارچ سرامیکی طرح ایکیا
      109,000 تومان موجود نیست
      پارچ سرامیکی طرح ایکیا دارای ابعاد معادل قطر پایین 10 ، دهانه 8 و ارتفاع 19 سانتی متر می باشد . از این پارچ برای نگهداری گل و به صورت تزیینی می توانید استفاده کنید . پارچ سرامیکی طرح ایکیا دارای چهار طرح مختلف می باشد . 
    • جادستمال رولی چوبی
      89,000 تومان موجود نیست
      جادستمال رولی چوبی با ارتفاع 30 و قطر کف 15 سانتی متر می باشد که یک وسیله بسیار کاربردی و مهم در آشپزخانه می باشد .
    • ظرف نان تست
      95,000 تومان موجود نیست
      ظرف نان تست دارای دو طرح مختلف می باشد که طول آن 16 و عرض آن 10.5 سانتی متر می باشد . ظرفی زیبا و کاربردی برای گذاشتن نان تست صبحانه می باشد . 
    • ست کاسه سبز نسترن
      92,400 تومان موجود نیست
      ست کاسه سبز نسترن شامل 6 عدد کاسه میباشد . قطر کاسه سبز نسترن  : 7.5 سانتی متر ارتفاع کاسه سبز نسترن : 5 سانتی متر 
    • کاسه فلزی ماهرخ
      480,000 تومان موجود نیست
      کاسه فلزی ماهرخ از جنس فلز آهن میباشد . کاسه فلزی ماهرخ بدون رنگ و به رنگ اهن خام هستند .  ارتفاع کاسه فلزی ماهرخ : 10.5 سانتی متر  قطر دهانه کاسه فلزی ماهرخ : 16 سانتی متر 
    • پاسماوری سه تیکه رایکا
      162,000 تومان موجود نیست
      این محصول شامل ۳بانکه به همراه سینی مناسب و یک عدد قاشق پلاستیکی میباشد . کاربرد : جای قند،شکر،چای،قهوه،حبوبات و... میباشد. ابعاد بانکه ها : 9.5 * 10 سانتی متر  ابعاد سینی : 28.5 * 10.5 سانتی متر  جنس بانکه ها پلاستیک و جنس درب و سینی چوبی میباشد .
    • قاشق عسل خوری چوبی
      12,200 تومان موجود نیست
      مناسب سرو عسل و انواع مرباها  قاشق عسل خوری چوبی بصورت یک عددی میباشد . جنس : چوب  ابعاد : 14سانتی متر 
    • باکس جاقاشقی چوبی تور دار
      217,000 تومان موجود نیست
      نظم دهنده قاشق های آشپزخانه  در دو رنگ تیره و روشن میباشد . جنس باکس :  چوب  جنس تور : فلز ابعاد : 28 * 11 سانتیمتر 
    • تخته سرو چوبی طرح پنیر
      43,200 تومان موجود نیست
       تخته سرو چوبی طرح پنیر یک تخته سرو دکوری شیک برای آشپزخانه شماست. علاوه بر استفاده دکوری میتوان جهت سرو کره و پنیر و .. استفاده نمود . این تخته سرو تهیه شده از چوب میباشد . در قسمت بالایی و دسته این تخته سرو یک سوراخ به همراه یک بند کنفی تهیه شده که میتونید اون رو به استند های دیواری آویزان کنید. ابعاد : 26 * 12.5 سانتیمتر 
    • تخته سرو چوبی شیاردار
      70,200 تومان موجود نیست
       تخته سرو چوبی شیاردار یک تخته سرو دکوری شیک برای آشپزخانه شماست. علاوه بر استفاده دکوری میتوان جهت سرو کره و پنیر و .. استفاده نمود . این تخته سرو تهیه شده از چوب میباشد . در قسمت بالایی و دسته این تخته سرو یک سوراخ به همراه یک طناب تهیه شده که میتونید اون رو به استند های دیواری آویزان کنید. ابعاد :  23.5 * 7 سانتیمتر 
    • دربازکن چوبی
      88,700 تومان موجود نیست
      از جنس چوب راش دارای تیغه‌ تیز استیل طراحی شده به شکل شاخ گوزن مناسب برای باز کردن درب انواع بطری و قوطی کنسرو مناسب استفاده در منزل، مسافرت و … ابعاد : 16.5 * 5 سانتیمتر 
    نمایش 61 - 80 از 111 آیتم

    کد QR

    منو