کاتالوگ

فیلترهای فعال:
    موجودی

    شاخه ها

    •  

    پرفروش ترین محصولات

    گلدان 

    در صفحه
    نمایش 21 - 26 از 26 آیتم
    • گلدان هومر مشکی
      160,000 تومان موجود نیست
      گلدان هومر مشکی دارای ارتفاع 15 سانتی متری می باشد و می توانید برای قراردادن گل و گیاه های کوچک از آن استفاده کنید . 
    • گلدان پایه دار سفید سرامیکی
      430,000 تومان موجود نیست
      گلدان پایه دار سفید سرامیکی یک گلدان بسیار ظریف و زیبا می باشد که می توانید برای نگهداری گل و قرار دادن در هر قسمتی از خانه و یا محل کارتان از آن استفاده کنید . 
    • گلدان متفکر ست سه تایی
      330,000 تومان موجود نیست
      گلدان سه تایی صورتک به صورت ست و در سه سایز میباشد. ابعاد گلدان سه تایی صورتک : سایز بزرگ :ارتفاع: 25سانتی متر عرض:17سانتی متر سایز متوسط:ارتفاع: 20سانتی متر عرض:16سانتی متر سایز کوچک :ارتفاع: 15سانتی متر عرض:15سانتی مترمحصولات از جنس رزین و پلی استر هستند. هنر دست
    • گلدان فلزی ماهرخ
      520,000 تومان موجود نیست
      گلدان فلزی ماهرخ از جنس فلز آهن میباشد . گلدان فلزی ماهرخ بدون رنگ و به رنگ اهن خام هستند .  ابعاد :  ارتفاع 18 سانتی متر و قطر دهانه 12.5 سانتی متر
    • گلدان دیاموند لیندو
      104,000 تومان موجود نیست
      از جنس شیشه‌ شفاف در مدل 6 ضلعی دیاموند بدنه با نقوش برجسته مربعی طرحی متفاوت و  جدید قابل استفاده برای نگهداری انواع گل‌های طبیعی و مصنوعی ابعاد : قطر دهانه 9.5 و ارتفاع 18.5 سانتیمتر 
    • ست گلدان دکوری قوری فنجان فانتزی
      255,000 تومان موجود نیست
      این ست شامل گلدان فانتزی طرح پارچ و قوری و فنجان میباشد. از جنس سرامیک میباشد. مناسب دیزاین جزیره،آشپزخونه،کافه ،رستوران و … ابعاد قوری : ارتفاع 12.5 و قطر 16 سانتیمتر  ابعاد فنجان : ارتفاع 7 و قطر 11.5 سانتیمتر  ابعاد پارچ : اردفاع 18 و قطر 9 سانتیمتر
    نمایش 21 - 26 از 26 آیتم

    گلدان

    گلدان و زیر گلدانی‌ها به لحاظ طرح و جنس بسیار متنوع اند، به همین جهت استفاده از آن‌ها باید متناسب با چیدمان منزل باشد.از جمله پرطرفدارترین گلدان‌ها میتوان به  گلدان‌های رومیزی شیشه‌ای، چوبی و فایبرگلاس و گلدان سرامیکی اشاره کرد. به ویژه گلدان‌های چوبی فانتزی برای هدیه دادن بسیار جذاب هستند. 

    همیشه در کنار گلدان‌های تزیینی برای زیباتر دیده شدن از استند، میز و پایه گلدان استفاده می‌شود. طرح فرفورژه یکی از همین پایه‌هاست که همیشه طرفداران خودش را داشته و جلوه زیادی به محیط می‌بخشد. 

    اگر از دوستداران فضای کلاسیک ایرانی هستید و گل‌های طبیعی زیادی دارید، پایه چوبی و پی‌وی‌سی گزینه خوبی به نظر می‌رسد. 

    پرمصرف‌ترین گلدان‌ها نوع پلاستیکی آن هستند که در ابعاد کوچک و بزرگ و رنگ‌های متنوع در بازار موجودند. ضمن این که به دلیل قیمت پایین آن‌ها طرفداران زیادی دارند. این مدل گلدان اغلب در محیط اداری جهت تلطیف فضا و ایجاد روحیه مثبت استفاده می‌شود. 

    کسانی که به دنبال زیباسازی فضای منزل خود هستند حتما از قدرت گلدان‌های تزیینی با خبرند. فرقی نمی‌کند انتخاب شما یک گلدان ارزان باشد یا یک گلدان بزرگ دکوری و یا یک تابلو گل مصنوعی، همه‌ی این‌ها بسته به سبک چیدمان منزل شما و خلاقیتتان می‌تواند جلوه منزل شما را عوض کند و فضای دلنشینی برای شما و میهمانانتان به ارمغان آورد.

    استند گلدان

    افرادی که به گل و گیاه علاقه‌ی زیادی دارند معمولا به دنبال شلف و استند گل برای جا دادن گلدان‌های خود هستند. امروزه انواع استند در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار عرضه شده‌اند. 

    • استند مدل نردبان
    •  مدل شلف دیواری
    • مدل آویز
    • مدل چارپایه

    شما میتوانید انواع گلدان سرامیکی و گلدان سفالی و گلدان فلزی و گلدان شیشه ای و پلی استری همچنین انواع استند گلدان  را بصورت آنلاین از وبسایت والولند خریداری کنید .

    کد QR

    منو