رنگ سال 2020

رنگ سال 2020

شرکت ها و کمپانی های مختلفی در سرتاسر دنیا هر سال در نزدیکی شروع سال جدید میلادی، رنگی را به عنوان رنگ سال اعلام می کنند. این رنگ معمولا رنگ غالبی می شود که در اکثر زمینه های هنری و صنعتی در آن سال دیده خواهد شد.

یکی از معروفترین کمپانی ها، شرکت Pantone است که اغلب رنگ اعلام شده توسط این کمپانی به عنوان رسمی ترین رنگ سال انتخاب می شود.

لازم به ذکر است که در کنار این شرکت بزرگ، شرکت ها و حتی طراحان به نام نیز سالانه رنگی را به عنوان رنگ سال اعلام می کنند. کمپانی Behr و Valspar Paint از جمله دیگر شرکت هایی هستند که در سال 2020 رنگ سال خود را اعلام کردند.

در این میان کمپانی Valspar Paint از سال 2019 رویه ی خود را مبنی بر اعلام تنها یک رنگ به عنوان رنگ سال تغییر داد. و تصمیم گرفت 12 رنگ را به عنوان رنگ های سال به نشان از 12 ماه سال ( هر ماه یک رنگ) اعلام کند.

 

رنگ اعلام شده توسط کمپانی Pantone برای سال 2020 رنگ آبی کلاسیک-Classic Blue به گفته ی این شرکت آبی یکی از محبوب ترین رنگ ها میان مردم است و محدود به زمان نبوده و ماندگار خواهد بود.

کمپانی Behr نیز رنگ سال را سبز روشن – سبزی که بازگشت به طبیعت را القا کند، اعلام کرد.

در ادامه نیز تعدادی از رنگ هایی که کمپانی Valspar برای سال 2020 اعلام کرده است را خواهید دید. این شرکت به جای اعلام رنگ اصلی گزینه های اعلام شده از اسامی دیگری به صورت استعاری برای آنها استفاده کرده است.

نوشته شده در 1398-11-29 سبک ها و ترند ها 1268

کد QR

منو