رنگ های سال 2021

رنگ های سال 2021

شرکت پنتون یکی از معروف ترین کمپانی هایی است که نقش کلیدی در اعلام و تعیین رنگ سال دارد. معمولا رنگی که پنتون به عنوان رنگ سال انتخاب می کند منبع اصلی طراحی ها در بیشتر زمینه ها مثل طراحی لباس، فشن، مد، معماری ، طراحی داخلی و... می شود.

امسال با توجه به شرایط متفاوت و عجیبی که در سال 2020 کل جهان را تحت اشعاع قرار داده بود. این شرکت تصمیم گرفت که 2 رنگ را به عنوان رنگ اصلی سال انتخاب کند. 2 رنگی که از نظر مفهومی به حال و هوای سال 2020 و سال 2021 نزدیک باشند.

این شرکت 2 رنگ طوسی روشن Ultimate Gray و زرد لیمویی illuminating را عنوان رنگهای سال 2021 معرفی کرد.این دو رنگ در کنار هم تداعی کننده حس قدرت (رنگ طوسی) و امیدواری و گرما (رنگ لیمویی) هستند.شادی و امید در کنار پایداری سخت. امیدی که شاید با آمدن واکسن کرونا در سال 2021 ایجاد شد.طوسی روشن رنگی خنثی است که می تواند به عنوان رنگ زمینه در دکوراسیون استفاده شود.

این رنگ می تواند در دیوارها، پارچه مبلمان و کابینت آشپزخانه و بسیاری از بخش های اصلی خانه به کار رود. از دیگر خصوصیات این رنگ این است که بیشتر رنگ ها با قرار گیری در کنار آن مرکز توجه ایجاد می کنند و در واقع فرصتی برای تاکید بیشتر برای آنها فراهم می شود و قطعا زرد نیز یکی از بهترین ترکیب ها را با طوسی ایجاد می کند. پس درصورتی که می خواهید مبل و یا اکسسوری تبدیل به یک نقطه کانونی و مرکز توجه در فضا شود می توانید المان مربوطه را رنگ زرد انتخاب کرده و آن را در زمینه ی رنگی طوسی چیدمان کنید.

رنگ زرد در عین اینکه می تواند امیدبخش باشد، گرم و آرامش بخش نیز هست. زرد رنگ گرمی است و می تواند به صورت جزیی در اکسسوری ها نظیر کوسن ها، المان های دکوری، تابلو ها و یا در مبلمان خاص برای تاکید بیشتر مثلا در مبل تک نفره به کار رود.

نوشته شده در 1399-09-27 سبک ها و ترند ها 1593

کد QR

منو